8 Şubat 2015 Pazar

Sthal: Sofrada El Yapımı İskandinav Tasarımlar

Bazı şeylere ilk görüşte aşık oluyorum. Hemen benim olsun istiyorum. Tıpkı Sthal'ın tabaklarında olduğu gibi. :)

Evet, kesinlikle bu tabaklardan bir tane de olsa almalıyım. Kullansam da kullanmasam da evimde olmalı mutlaka. Arada çıkarıp onları seyretmeliyim mesela :)

Abarttığımı düşünenler olabilir aranızda. Ama ben zor beğenen bir insanım ve beğendiğim bir şey olduğunda da onu nerede, nasıl, neyle kullanacağımı pek düşünmeden alırım :)
Sthal tabaklar da ben de böyle bir his uyandırıyor işte. Arzu nesnelerimden biri bunlar diyebilirim. Hele de şu sarı olanlar :) Mavi renktekilerle de kombinledim mi? Allahhh :)

Bu tabakların hepsi el emeği. Seramikten yapılıyor. Susanna Theander ve Helena Åkesson-Liedberg yapıyor. Hatta markanın sahibi de bu iki isim. "Sthal" ismi de bu iki yetenekli kadının isimlerinin baş harflerinden geliyor.

İskandinav tasarımı bu tabaklar birinci sınıf ısıya dayanıklı stoneware üretimi. Bulaşık makinesinde yıkanabiliyorlar. Benim gibi takım yapmak isteyenler için tek sorun el işçiliği ile yapıldığı için renklerin bazen tam tonunu tutmuyor olması. Ama o kadar kusur kadı kızında da olur diyorum ve size Sthal'ın muhteşem tabakları ile baş başa bırakıyorum :)



Sthal'ın Arabesk Koleksiyonu 2012 yılında İsveç'in  en önemli tasarım  fuarı olan Formex'te görücüye çıkarılmış ve büyük ilgi görmüş. 

Sthal tabaklarını sadece mutfakta değil, banyoda da kullanabilirsiniz :)

Ve seramik Sthal fincanları... Kesinlikle bunları da almalıyım :)


Aslına bakarsanız farklı renklerde oldukları için kendi setinizi kendiniz yapabilirsiniz Sthal ürünleri ile. İstediğiniz renkleri kombinleyebilirsiniz. 





Aşık olduğum kadar varmış öyle değil mi? :) 

Bu tabaklardan siz de satın almak isterseniz Türkiye'de birkaç internet sitesinde rastladım. Google'da kısa bir araştırma ile bulabilirsiniz. :)

Görüşmek üzere, kendinize iyi bakın :)

2 yorum:

  1. Karakterli tabaklar vesselam! ;)
    Stoneware ürünleri çok seviyorum fırına da girebildiği için...
    Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil