10 Kasım 2014 Pazartesi

Emayenin Renkli Dönüşü

Annelerimizin kullandığı şu beğenmediğimiz emayeler renk değiştirir değiştirmez kıymete bindi. :)

Beyaz üzerine çiçek desenli emaye saklama kapları ve tencereler... Çok sıradan öyle değil mi? İşte bunu bilen  markalar pastel renklerle onu tekrar hayata döndürdü ve ona yeni bir değer kazandırdır.
"Bu kupalar sırf renkleri için alınır." diye aklınızdan geçiriyorsanız, emayenin muhteşem dönüşü muhteşem oldu diyebiliriz sanki :)

Fazla lafı evirip çevirmeye gerek yok! Ben çok beğendim emayenin bu halini.
Sizin de renkli emayeleri görünce iç geçireceğinize eminim.:)

Pastel renkli tencerelerde yemek pişirmek çok keyifli olurdu. :)

Tezgah üstünde bu ekmek kutularından birinin olduğunu düşünsenize bir... Ne şekerler değil mi? :)

Mutfakta her şey takım olmalı diye düşünenler için kepçeler de renkli emayeden yapılmış :)

Her ne kadar pastel olmasa da sarı da emaye mutfak gereçlerine çok yakışmış. ;) 

Bu arada renkli emaye kupaları saksı olarak kullanmak da iyi bir fikir olabilir Şekil 3 A'da olduğu gibi :)
  


Kırmızı ve beyazın bu emaye tencere setinde çok iyi durmuş bence.

Aralara puantiyeler de eklendiğine göre emaye modası tamamdır :)

Bence mutfağınıza yeni bir parça eklemeyi düşünüyorsanız bir kupa bile olsa bu sezonun modası emayelerden mutlaka alın derim.

Kaçırmayın bu renkleri :)







5 yorum:

  1. ben de çok arıyorum bunlardan ama bulamıyorum bunların markası nedir veya nerden alabiliriz yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  2. www.refikadan.com da satılıyorlar.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikalar :) Ben de isterim ama pembeler, lilalar, morlar da olsun lütfen seçenekler arasında :)

      Sil
  3. hepsi refikadan değilki blogger yazı ve bilgilendirme güzel ama nereden bulacağımızı ve markasınıda yazmalısın

    YanıtlaSil
  4. Aynen.nerden buluruz.mesela sarilari

    YanıtlaSil