26 Ekim 2014 Pazar

Steel Kuzine Türkiye'de İlk Mağazasını Açtı

Çarşamba günü Steel Kuzine'nin açılışı vardı. Ben de davetliler arasındaydım. :) 

Türkiye'deki ilk mağazasının açılışını yapan İtalyan markasının özel tasarımlarını yakından görmek için fırsatı değerlendirdim ve sizler için de bol bol fotoğraf çektim. Ama siz yine de ilk fırsatta Balmumcu'daki Steel mağazasını ziyaret etmeyi unutmayın. :)
Gördüğünüz ve okuduğunuz üzere İtalyan Steel Kuzine, tasarım - fonksiyonellik - stil ve renk unsurlarının etrafında şekilleniyor.

Beni en başta tasarım cezbediyor ne yalan söyleyeyim, ama ürünler hakkında detaylı bilgiler alınca iç güzelliğinin de çekiciliğine kapılıyorum. :)

Bildiğiniz üzere "steel" kelimesinin Türkçe karşılığı "çelik". Marka da paslanmaz çeliği tasarım ve teknolojiyle buluşturarak endüstriyel mutfakların vazgeçilmez ocak ve fırınlarını ortaya koyuyor.
 Endüstriyel deyince benim için akan sular duruyor. :) 
Ancak burada renklerin unutulmadığını görmek de hoşuma gidiyor.
Party serisinin kırmızı versiyonu. Bence oldukça başarılı bir kombinasyon. 
Hem kullanılan farklı renkler sayesinde endüstriyel mutfaklardan çıkıp evlerimize girme şanslarını da yükseltiyorlar.
:)

Derby serisi... Siyah ve altın rengi çok şık duruyor. :)

Dilerseniz Steel'in diğer ürünlerine ve mağazadan karelere geçelim.

*Yalnız şunu da belirtmeden geçmemek gerek; Steel Kuzine size kendi ürünlerinizi tasarlama imkanı veriyor. İstediğiniz tasarımı yine istediğiniz fonksyinonlarla donatıyorsunuz ve sizin için üretilmesini sağlıyorsunuz.





Ürünleri daha ayrıntılı incelemek isterseniz www.steelkuzine.com adresini ziyaret edebilirsiniz. 
Ama ben derim ki İstanbul'daysanız mağazasını mutlaka gidip bir gezin. ;)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder