31 Ağustos 2014 Pazar

Pringles Kutusunu Kaplarla Süsleme

28'inde doğum günüm vardı. Ama kutlamalar 3 gün devam etti. Fotoğrafta çeyreğini gördüğünüz mükemmel erkek sayesinde :)

29'unda en sevdiğim arkadaşlarımı ayarlayıp bana 2. sürprizini yaptı. :) 
Bu sürpriz sayesinde çok tatlı hediyelerim oldu. Ama o gece en çok beğendiğim hediye kaplarıydı. :) Malum değerlendiririm düşüncesiyle yırtmadan açtım kapları. :)

Ve iyi ki de öyle yaptım, bakın ne güzel bir şey çıktı ortaya.


Bugün boşalan bir Pringles kutusu, bu güzel kaplıklar ve desenli bantlar ile farklı amaçlarla kullanabileceğim hoş bir görünüme kavuştu.

Önce kabı Pringles kutusunun boyunda kesip ardından bantla sabitleyerek etrafını sardım ve bu sayede kutu kaplanmış oldu. Kutuyu bu şekilde de bırakabilirdim ama uzun zamandan beri kullanmadığım desenli bantlarımı da işin içine karıştırmak istedim. :)

Bence böyle daha güzel ve dayanıklı oldu. ;)

Pringles kutularını siz de bu şekilde kaplayarak mutfakta saklama kabı olarak ya da salonda vazo olarak kullanabilirsiniz. Kalemlik olarak da kullanabilirsiniz. Aslında süslediğiniz Pringles kutusunu nasıl kullanacağınız tamamen sizin yaratıcılığınıza bağlı.

Kendinizi biraz rahat bırakın ve o an aklınıza ne yapmak geliyorsa onu yapın.

Ben çok ilginç şeyler çıkacağına eminim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder