2 Temmuz 2014 Çarşamba

Renk Kombinleri: Dekorasyonda Samimi Renkler Nasıl Kullanılır?

Renk kombinasyonları ile ilgili araştırma yaparken farklı renk tonlarına ait tablolar buldum  ve bunları bir yazısı dizi halinde sizinle paylaşmak istedim. 

Renk kombinasyonları yazı dizisine warm (ben bunu samimi olarak Türkçe'ye çevirdim, çünkü tablomuzdaki kombinlerin sıcak renklerle pek ilgisi yok) renk kombinleri ile başlıyorum. :)
Tabloda da gördüğünüz üzere toprak ve yeşil tonları farklı şekillerde bir araya getirilmiş. Bu renk birliktelikleri aklıma hemen  Türk evlerini getirdi. Kahverengi etrafında şekillenen Türk evlerini.

Örnekler de bunu ispatlar nitelikte. :)

Ama önce meraklılar ve renklerin gerçek tonlarını bilmek isteyenler için CMYK değerlerini verelim.








1 yorum:

  1. Renk kombinleri ilginç bir konu. Takip edeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil