24 Kasım 2013 Pazar

Örgü ile Sandalye Süsleme

İşte bu! Rengarenk, cıvıl cıvıl bir sandalye... Aramadığım bir anda karşıma çıkan şeylere bayılıyorum. :) Sizin de bayılacağınızı düşündüğüm için hemen paylaşıyorum. :)

Sandalyenin her yerinden ayrı bir renk, ayrı bir örgü stili, ayrı bir desen fışkırıyor. :) Ponponlar, saç örgüsü, ip dolama, bir ters bir düz... :) Ne ararsan var. Kim yapmışsa çok güzel düşünmüş ve uygulamış. Ortaya çıkan sandalye muhteşem. Ellerine sağlık diyorum ve hemen diğer örgülü sandalye modellerine geçiyorum. :)

 Mosmor bir sandalye hem de el emeği göz nuruyla süslenmiş. :)
 
Örgü ile sandalye giydirmek hiç aklınıza geldi mi? Kışın evinize farklı bir hava katacak bu örgülü sandalyeler.
 Parça parça örülmüş ve daha sonra birbirine eklenmiş motifler bu eski tarz sandelyede ne de güzel durmuş. :)
 Tığ işi zordur ama bir o kadar da zarif durur tıpkı bu beyaz örgü ile giydirilmiş sandalyede olduğu gibi.

 Ve işte yine renkli bir model daha karşınızda. :) Deli işi gibi duruyor öyle değil mi? :)
Yeşilin ağırlıkta olduğu bu örgülü sandalye modeli de bir o kadar yaratıcı. 
Ben cesaret edemem sanırım bir sandalyeye örgü örmeye. :) Ama belki içinizden birine ilham olabilir bu sandalye modelleri ve belki siz cesaret edebilir çok daha güzel sandalyeler ortaya çıkartabilirsiniz. ;)

2 yorum:

  1. Çok iyi ya bu yabancılar bayılıolar boyle her seyi suslemeye :D

    YanıtlaSil
  2. cok tatlı blogunuzda cok sevdım bende prensesın masalına bloguma beklerım sevgıler :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    YanıtlaSil