2 Eylül 2013 Pazartesi

Tüm Ayrıntıları ile Plaj Düğünü

Bir haftadır tatildeydim. Bozcaada'ya gittim, oradan da Mürefte'ye ailemin yanına geçtim. O yüzden ufak bir ara vermek zorunda kaldım yazılara. :( Ama bol bol fotoğraf getirdim size Bozcaada'dan. :)


Tabii söz verdiğim gibi tatil dönüşü ilk yazı plaj düğünü ayrıntılarıyla ilgili. :) Bakın gelinlere özel plaj sandaletiyle başladık bile. ;) 

Plaj düğünü yapmayı düşünüyorsanız zevkinize uygun rahat bir gelinlik seçimi ile işe başlayın. Sonra kumda rahat yürüyeceğiniz sade bir sandalet ya da terlik tercihh edebilir, elinize çiçekler yerine deniz kabukları ve deniz yıldızından yapılmış bir süsü alabilirsiniz. 

Damadı bir kenara bırakırsak, plaj düğünündeki sizden sonraki en önemli ayrıntı belki de düğün pastasıdır. Pastanızın da plaj/kumsal düğünü konseptine uygun olmasını istersiniz herhalde. ;)


Misafirlerinizi oturtacağınız sandalyelerin de ortama uyum sağlaması gerkiyor. Her şeyin belli bir ahenk içinde olmasına dikkat edin. Hayalinizde sade bir düğün varsa beyaz sandalyeler tam sizin için ve sandalye kenarına asacağınız deniz yıldızları... 

Kumsalda yapacağınız düğünün saati akşama denk geliyorsa aydınlatma için yine marin temasını yansıtan fenerleri ve şamdanları tercih edebilirsiniz.

Yemekli bir plaj düğününde ise masa süsleme ön plana çıkacaktır. Ancak endişeye mahal yok! Deniz o kadar yaratıcı ve verici ki her şey düşünülmüş gibi adeta. Deniz kabukları, istiridyeler, deniz yıldızları... Masaların üzerine bunlardan birkaç tane serpiştirmeniz bile marin konsepti oluşturmanız için yeterli.

Umarım sizin de düğününüz hayalinizdeki gibi kusursuz olur. 

Bir sonraki yazı da Bozcaada görüntüleri ile karşınızda olacağım. Şimdilik kendinize iyi bakın. :)

2 yorum:

  1. Canım bunlar cok guzel ya ellerine saglık :) Bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Gelirim canım. :) Beğendiğine çok sevindim. (:

    YanıtlaSil