24 Temmuz 2013 Çarşamba

Evime Aldığım Yeni Mobilyalarım

Evimdeki 2 ay dolmak üzere ve ben hâlâ tam olarak eksiklerimi tamamlayabilmiş değilim. Ancak en lâzım olan şeyleri aldım sayılır.

Eşyalarımı evden annem yolladı. 1 çekyat, gardırop, beyaz eşyalar, yatak, mutfak eşyaları ve televizyon. Zaten 1+1 bir eve taşındım. Yetti de arttı. :)
Ancak masa, sehpa ve ayakkabılık almam gerekiyordu. Hepsini internetten beğenip aldım. Demonte bir şekilde gelen mobilyalar sağ olsun kardeşim Mertkan sayesinde kullanılır bir hâle gelebildi. Bu arada marangoz bir babanın evlatları olduğumuzun altını çizmeden de edemeyeceğim. :) Yoksa bilmeyen birinin kolayca yapıp kurabileceği şeyler değillerdi açıkçası. Çok da tavsiye edebileceğim bir şey değil demonte mobilya almak, eğer benimki gibi bir kardeşiniz yoksa. :)


Evimin kapısı geniş bir hole açılıyor. Açılır açılmaz karşıda direkt masa duruyor. Öyle bir ortamda ayakkabıları açıkta ya da kapının önünde bırakmak olmazdı. Evmambo üzerinden Dreamwood marka 3 kapaklı ayakkabılığı aldım. Yalnız teslimat süreci bayağı ilginçti. Yanlış kulplar geldi. Resimde gördüğünüz kulpları getirebilmek için neredeyse 1 ay bekledim ve yine de internet sitesinde gösterilen kulplardan farklı gönderdiler. :)

Kardeşim de en çok bunu monte ederken zorlandı. Çünkü vida delikleri aynı hizada açılmamış, arkada ayakkabılığı ayakta tutan kontrplak tek parça değil, 3 parça şeklinde gönderilmiş. Bunun gibi daha birçok imalattan kaynaklanan sorunlar. 

Çok memnun kalmadım açıkçası. Şimdilik günü kurtarıyoruz. :)

Bu da IKEA'da gezerken beğendiğim masa. Siparişini internetten verdim. Vermez olaydım. Kesinlikle bir daha IKEA'nın internet sitesinden sipariş vermem, kimseye de tavsiye etmem. Gidin gezin, aracınız da varsa alın ve oradan hızla uzaklaşın. :) Çünkü onlineda nakliye ücretleri çok pahalı. Uzaklığa göre değişiyor ödeyeceğiniz ücret. Ben 20 TL ödemiştim.

Masa 2 kanatlı. 2 tarafıda açılınca 90x90 ölçülerinde oluyor. 200 TL'ye aldım. Şu anda fiyatı nedir bilmiyorum.

Memnunum kendilerinden. :)


Bunlar da evim.net üzerinden sipariş vererek aldığım Ahşap Stil 3'lü çift renk zigon sehpa. Bunları da çok sevdim. Gayet kullanışlılar. Üstelik monte etmesi de çok kolay. Bana 50 liraya mâl oldu kendileri. :)

Evime aldığım yeni şeyleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Şimdilik hoşça kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder