2 Nisan 2013 Salı

Josephine Koltuk: İşte Bu Koltuklarda Dinlenilir!

Herkesin dinlenmeye ihtiyacı var, ama bizim gibi dekorasyon düşkünlerinin dinlenmek için şık ve modern koltuklara ihtiyacı var. :) Öyle her koltuğun, sandalyenin üzerinde rahat edemeyebiliriz biz. İşte bu yüzden bu yazımda dinlenme koltuğu olarak nam salan Josephine koltukları sizin için inceleyeceğim.

Bakalım siz dinlenmek için hangi Josephine koltuğunu seçeceksiniz. :)

Ben her zamanki gibi seçim yapmakta zorlansam da  yaprak desenlerinin yer aldığı bu koltuğu aklımın  bir köşesine yazdım. Belki bir gün onu evimin en güzel köşesine koyabilir, üzerinde kitaplar okuyup hayaller kurabilirim. :)




Bu çizgili Josephine koltuk da evini klasik tarzda döşeyenler için iyi bir seçim olabilir. Koyu renklerde döşenmiş yatak odanıza farklı bir hava katabilir.
Aynı modelin farklı iki rengini paylaştığım dinlenme koltuklarına ben çok bayıldım. Kendilerine bu yazı için görsel ararken Evmanya'da rastladım. Fiyatı sadece 2.990 TL'cik olan bu koltuklar, çok şık ve modern durmuyor mu sizce de?

Kahverenginin üzerine puantiyelerle bezenmiş sade bir desene sahip olan Josephine koltuk, rengiyle bana "Gel, birlikte bir kahve içelim." der gibi bakıyor. :)



Klasik ev dekorasyonundan hoşlananları da unutmadım tabii ki. :) Rengiyle, oyma ahşabıyla ve taşlı süslemeleriyle bu koltuklar sizşer için hanımlar.

Şimdi söyleyin bakalım siz hangi Josephine'nin üzerine uzandığınızı hayal ettiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder